HOGYAN KAPOM MEG RENDELÉSEM?
Megrendelt csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kézbesíteni: így a finomságok egészen az ajtódig érkeznek. Neked a rendelésed véglegesítése után már nincs más dolgod, csak várni a csilingelést.
Ha munkanapokon reggel 8 óráig leadod a rendelésed, akkor az a csomag még aznap átadásra kerül a futárszolgálat részére, akik a következő munkanapon már ki is szállítják finomságoktól roskadó csomagod.
Csomagod várható érkezéséről mindenképp tudni fogsz, ugyanis abban a pillanatban is értesítést kapsz e-mail címedre, amint átadtuk csomagod a szállítópartnernek, valamint a kézbesítés napján egy újabb e-mailben a kiszállítás pontos időintervallumáról is tájékoztatást kapsz.
A levelekben található nyomonkövetési kóddal a megadott linken folyamatosan ellenőrizheted, hogy épp merre jár a csomagod.
20.000 forint alatti rendelés esetén a házhozszállítás költsége 1990 Ft, míg 20.000 forint feletti rendelés esetén a kézbesítés díjtalan.
♦
Alpha Spirit rendelésedet már a GLS országosan elérhető csomagautomatáiba is kérheted.
Csak válaszd ki a rendelés véglegesítése során a hozzád legközelebb eső célautomatát és rendelésed feladásától számítva 1 munkanapon belül már át is veheted a csomagod. Amint a csomagod megérkezett a célautomatába, SMS-ben és e-mailben is kapsz róla egy értesítőt, mely tartalmazni fogja a nyitókódot és azt is, hogy meddig veheted át a rendelésed.
20.000 forint alatti rendelés esetén a GLS Csomagautomatába történő kézbesítés díja 0 - 4,9 kg-ig 1290 Ft, míg 5 - 25 kg-ig 1690 forint. 20.000 forint feletti rendelés esetén a kézbesítés díjtalan.
HOGYAN RENDEZHETEM CSOMAGOM ELLENÉRTÉKÉT?
Utánvétel
Ha az utánvétes fizetési módot választod, akkor csomagod ellenértékét házhozszállításkor a futár érkezésekor tudod kiegyenlíteni, készpénzzel vagy akár bankkártyával is. Az utánvétes fizetés ellenértéke 490 forint.
♦
GLS Csomagautomaták esetében is van lehetőséged átvételkor az automatánál fizetni, ám azt minden esetben kizárólag csak bankkártyával teheted meg. A GLS automatáknál történő utánvétes fizetés díjtalan.
Banki átutalás (előre utalás)
Rendelésedet banki (előre) utalással is ki tudod fizetni. A megrendelésed leadása után 3 napod van arra, hogy csomagod ellenértékét elutald számunkra, ugyanis csak a végösszeg beérkeztét követően adjuk át csomagod a futárszolgálat munkatársainak.
Az utalás szükséges részleteit (kedvezményezett neve, bank neve, bankszámlaszám) megtalálod a rendelés megerősítő levelünkben. Arra viszont mindenképp figyelj, hogy rendelésszámod tüntesd fel közleményként az utalást megelőzően, ugyanis a rendelésszámod segítségével fogjuk tudni beazonosítani a beérkezett összeget a megfelelő csomaggal.
Az átutalás részleteit így a rendelés megerősítő levelünkben is megkapod, illetve a leadást követő második napon emlékeztetőt is küldünk számodra.
Ha a csomag ellenértéke 3 napon belül nem érkezik meg számlaszámunkra, akkor a rendelést automatikusan töröljük - az állapotváltozásról e-mailben is értesítünk.
SimplePay - online bankkártyás fizetés
Rendelésedet már SimplePay, online bankkártyás fizetéssel is ki tudod egyenlíteni. Rendelésed véglegesítése után oldalunk azonnal átirányít az OTP fizetési felületére.
A fizetés sikerességéről email is fog érkezni a postaládádba, amit hamarosan elektronikus számlánk is követni fog!
MI TÖRTÉNIK A CSOMAGOMMAL A RENDELÉS LEADÁSA UTÁN?
Összeválogattad kedvencednek a legnagyobb finomságokat és rákattintottál a "MEGRENDELEM" gombra?
Akkor rendelésed már be is érkezett hozzánk, erről pedig egy megerősítő e-mailt is kapsz - mi pedig már csomagoljuk is, hogy minél hamarabb megérkezhessen négylábú fogyasztójához!
Amikor megpakolt dobozod átadjuk a futárszolgálatnak, akkor már kapod is az erről szóló e-mailes értesítőt, a kézbesítés napján pedig szintén levelet kapsz a futárszolgálattól, amiben intervallumot adnak meg a lehetséges kézbesítés időpontjáról. A levelekben található nyomon követési kóddal könnyedén ellenőrizheted csomagod hollétét.
Ha rendelésedet GLS Csomagautomatába kérted, akkor a folyamatról és a célba érkezésről e-mailles tájékoztatót valamint SMS-t is kapni fogsz.
Részünkről minden esetben elektronikus számlát fogsz kapni a rendeléskor megadott e-mail címedre, így ne lepődj meg, ha már a csomagod kézbesítése előtt megérkezik - a dokumentumot nemsokára csomagod is követni fogja!
MIT TEGYEK HA KÉRDÉSEM VAN?
Ne habozz! Keress minket! Ha csomagodon változtatnál, ha nem tudod pontosan mit is válassz, ha vacillálsz, hogy melyik finomság lenne kedvencednek megfelelő vagy épp kutyusod jelenlegi étrendjéről konzultálnál, akkor írj nekünk vagy hívj minket bátran.
Levelezéseinket folyamatosan figyeljük, így e-mailben is megoldást és tanácsot tudunk adni, valamint telefonunk is készenlétben van, így hívás nem marad megválaszolatlanul.
Ha hívnál minket és a vonal szüntelenül csak csörögne, az azt jelenti, hogy épp vonalban vagyunk és intézzük a csomagjaink rögös útját vagy tanácsot adunk egy érdeklődő gazdinak. Hívásodról azonban értesültünk és amint tehetjük, mindenképp visszahívunk!
info@alphaspirit.hu
+3630 - 458-5839